Skip links

Технічне обслуговування газових мереж

Якісний сервіс ваших газових мереж запорука вашого обладнання в справному стані.

Залишити заявку

Будь-яке технологічне чи побутове обладнання та мережі мають свій розрахунковий ресурс експлуатації і потребують систематичного догляду та технічного обслуговування.

Технічні спеціалісти Тепла Сервіс подбають про те щоб, ваше обладнання було справним та безпечним.

Технічне обслуговування включає наступні види робіт:

контроль за технічним станом

перевірка на загазованість

виявлення місць витоку газу

очищення, змащення, регулювання та інші операції з утримання працездатності і справності системи газопостачання

Технічне обслуговування газових мереж є обов’язковим та регламентується Міністерством енергетики та захисту довкілля.

Заявка на технічне обслуговування

Менеджери Тепла Сервіс допоможуть вам підібрати відповідний обсяг робіт

    Часті питання

    Відповідаємо на найчастіші питання з технічного обслуговування газових мереж та обладнання

    Перелік видів робіт, які входять до технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в житлових будинках затверджено наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 27 травня 2020 року № 342 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0704-20#Text

    Власники помешкань часто задають питання стосовно того, хто повинен проводити обслуговування внутрішньобудинкових мереж газопостачання.

    Як пояснює керівниця правової підтримки споживачів газу «ГазПравди» Єлизавета Белей, мешканці будинків, згідно з актом розмежування балансової належності, зобов’язані забезпечити належну експлуатацію мереж та самостійно обрати компанію для виконання комплексу робіт з обслуговування, згідно чинного законодавства, зокрема Правил безпеки систем газопостачання.

    Обслуговувати внутрішньобудинкові мережі може компанія, що має відповідну ліцензію. Це можуть бути як діючі оператори ГРМ – міськ- чи облгази, так і альтернативні компанії.

    Послуга з технічного обслуговування  внутрішньобудинкових систем газопостачання є ринковою.

    Оскільки послуга є ринковою, то ніхто не може в примусовому порядку вимагати від вас укласти договір саме з оператором ГРМ. Договір на технічне обслуговування внутрішніх мереж може бути укладено з будь-якою компанією, яка має право на виконання таких робіт згідно чинного законодавства.

    Перш за все, Ви можете зателефонувати на Урядову «гарячу лінію» 1545 – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян. Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua.

    Відповідно до Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22 вересня 2016 року № 1540-VIII, НКРЕКП є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

    Зі скаргами щодо правомірності дій Оператора ГРМ варто звертатися до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27. Електронна адреса – box@nerc.gov.ua. У скарзі споживач також має вказати особисті дані та описати порушення своїх прав.

    Маєте запитання?

    Заповніть форму і ми з вами зв’яжемось

       

      Маєте запитання?

      Заповніть форму зворотнього зв’язку або зателефонуйте

      Зворотній зв'язок
      Цей сайт використовує файли cookie і схожі технології, щоб гарантувати максимальну зручність користувачам.